Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

miércoles, 7 de marzo de 2018

LA SUPER GENERACIÓ QUE NO TÉ FRED by Aru

Estic aquí asseguda a la meva cadira del despatx, amb 2 leotardos, un xal d'aquests que més aviat semblen una manta, i l'estufa encesa, of course. Estic bé ara, no tinc fred; fa bon dia avui.
Ara d'aquí una estoneta sortiré a dinar i em posaré el meu abric rollo anorac, per sota el cul, amb caputxa peluda, i els guants també.
M'agradaria haver-me posat unes mitgetes mones, amb el vestit, i una caçadoreta així mig descordada com si fos d'un aparador de zara jo. Però jo...tinc fred.
Quan arribi a casa em treuré la roba i em posaré uns pantalos de xandal molt calentets que tinc, les sabatilles peludes, una samarreta de màniga llarga..i un jersei peludet molt mono amb un cor al davant.  Estaria molt bé posa-me una samarreta llarga i uns shorts amples d'aquests de floretes super comodos...que se't veu tot per tota arreu... seria més moneta, segur. Però és que tinc fred jo, mira.

Potser és perquè sóc de lletres, que no sabia que la temperatura corporal canviava amb les generacions. Sabia que abans la gent era molt baixeta... i que eren més peluts. no? i...mmm... que cada cop vivim més anys... Però es veu que la generació que té ara uns 20 anys... NO TENEN FRED TU! QUINA SORT! QUINA ENVEJA!!

Veig noies cada matí amb uns texans i una jaqueteta només! Avui n'he vist una només amb sudadera! Us ho juro! També he vist una noia que portava una camisa fineta i una americana oberta..tan mona ella!!  i una noia al metro amb un top per mitja panxa!!!Flipant. Són super forts o algo. També veig nois i noies que porten pantalons per mitja cama, amb mitjonets d'estiu i bambetes d'estiu. I jo amb els descansos i els texans per dintre perquè no m'entri corrent d'aire. Vaya carnaval!!

Avui tinc un sopar i em pensava posar una camisa de màniga llarga i una americana...sota l'abric. Però...no sé...i si tothom va amb tirants i pantalons curts? I si em menjo unes guindilles per entrar en calor i busco a la maleta d'estiu? ... Ara que hi penso, crec que no caldrà perquè són tots de la meva edat més o menys...
En fi, sempre puc portar 10 capes i anar traient... segons convingui. no? tirants, samarreta de màniga llarga...jersei...abric....xal-manta...

1 comentario:

  1. Deu ser cosa de l’edat pero tranqui, no estas sola, jo a l’hivern també TINC MOLT DE FRED!!! Que raro no?

    ResponderEliminar